خرید از نمایندگی لوله آذین در تهران چه خوبی هایی دارد؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 464
نویسنده : تاسیساتی تهران

نمایندگی لوله آذین

فروشگاه حسین پور نمایندگی لوله و اتصالات آذین در تهران با ارسال بار به کلیه نقاط ایران از مبدا تهران و کارخانه اصفهان . نمایندگی ما این نوید را به شما میدهد که بالاترین میزان تخفیف ممکن را نسبت به میزان خرید روی هر فاکتوری اعم از خرد و کلان اعمال کند. تضمین قیمت خرید ما را مهمترین عامل در جلب رضایت شما برای همکاریهای و خرید از ما در آینده است.

با خرید از فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور به صورت حضوری و اینترنتی با خیالی راحت از پرسه زدن در خیابان و سایت های فروشگاهی شما به راحتی میتوانید به پایین ترین قیمت دست یابی به اقلام تاسیساتی خود دست پیدا کنید.

لوله آذین یکی از پرمصرف ترین برندها در خدمات لوله کشی ساختمان بوده و حتما بایستی در هر فروشگاه تاسیساتی حضور داشته باشد.

نمایندگی لوله آذین

نمایندگی لوله آذین تهران

 

فروشگاه لوازم لوله کشی و تجهیزات تاسیساتی حسین پور به غیر از نمایندگی لوله آذین تهران با ارسال اقلام زیر ادعای فروش به قیمت کف بازار و توزیع به سراسر کشور به پروژه های ساختمانی و همکاران مغازه را دارد.

 

نمایندگی لوله پلیکا PG پلیمر گلپایگان , سمنان یاس نیوپلیکا قومس پارس پلاست زنده رود ناردین داراکار پولیکا ارزان و سایز

 

نمایندگی پوش فیت نیوفلکس سایلنت پلی ران وحید و دیگر لوله های فاضلاب پلیران اتصال پلی رود شیر فلکه وگ امید گلستان پخش لوله و اتصالات مانیسمان گازی سپاهان اتصالات بنکن درزدار سپنتا رده 40 رده 80 و ..

 

لوله سفید آب گالوانیزه ساوه , اتصالات برزیل توپی مک چینی ایرانی  نوار تفلون تهران آسیا طلایی دنا اصفهان 

 

نمایندگی شیر فلکه کیزایران سیم ایتالیا کیتز ژاپن آذر ریابی شیر پیسوار شلنگ پیسوار شیر گازی آذر امین سارا لوله آذین لوله سپاهان یک مارک دارای استاندارد برای لوله کشی آب سرد و گرم و شوفاژ میباشد. از دیگر محصولات آذین لوله سپاهان , لوله فویل دار سه لایه است که برای لوله کشی شوفاژ بسیار مناسب میباشد.

لوله آذین 

کارخانه لوله آذین در اصفهان واقع شده است و در کل کشور نمایندگان منتخب دارد . بسته به میزان خرید نمایندگی آذین درصد تخفیف لوله آذین نیز متفاوت است .

لوله آذین به همراه اتصالات پلیمری و تجهیزات مربوطه یک لوله تک لایه پلی پروپلین میباشد که به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد فنی و پشتیبانی شرکت گیتی پسند و توسعه تولید ودپوی مناسب از طرفداران بسیار برخوردار است .

به غیر از لوله آذین شرکت گیتی پسند در چندین زمینه در تولید لوله اتصالات پنج لایه , فوم و .. تولیدات گسترده ای دارد .

دفتر فروش لوله آذین

دفتر فروش لوله آذین نمایندگی جسین پور واقع در محیدیه شمالی شمس آباد بوده و البته نمایندگی دیگری در بازار تهران نیز شعبه دارد . انبارهای این نمایندگی در غرب تهران شادآباد , شرق تهران تهرانپارس , مرکز تهران بازار گلوبندک, جنوب تهران باقرشهر و شمال تهران شمس آباد مباشد و برای کلیه شهرستانها بار از مبدا تهران یا اصفهان ارسال میشود .

 

شرکت آذین لوله سپاهان گیتی پسند

 

با ورود پلیمرها  به صنعت ساختمان , لوله های پلی پروپیلنن سبز یا سفید آب پلاستیکی نیز جایگزین لوله های گالوانیزه, فولادی و مسی شده اند که با بالاترین استاندارهای کیفی روانه بازار شده اند.این لوله های سفید, لوله های سبک, مقاوم و از جنس پلاستیک هستند که از مواد پلی پروپیلن راندوم کوپلیمر ساخته شده اند.لوله سفید با نام های لوله سبز, لوله پلی پروپیلن, لوله تک لایه یا لوله pp در بازار ایران وجود دارد که ظاهر آنها شبیه پلاستیک عادی است.

 

شرکت آذین لوله سپاهان از مهمترین تولید کنندگان لوله های پلی پروپیلن تک لایه و پنج لایه در ایران بوده که حتی به کشورهای هم جوار نیز صادرات دارد . فروشگاه لوله اتصالات بازرگانی حسینی  نمایندگی محصولات گیتی پسند – نمایندگی آذین لوله سپاهان و نیو مواد اولیه محصولات گیتی پسند, پلی پروپلین راندوم کوپلیمر تایپ  3 بوده که از تولید کنندگان معتبر جهانی تهیه می شود.مواد اولیه اذین شرکت پس از تست و تائید شدن در پروسه تولید قرارگرفته و محصولات در مراحل کنترل اولیه، حین فرایند و کنترل نهایی پس از تولید مورد بازرسی و کنترل کیفیت دقیق قرار می گیرد.

ویژگی های خرید از نمایندگی لوله آذین

به غیر از قیمت مناسب در خرید از نمایندگی, شما میتوانید از اصل بودن لوله و اتصالات خریداری شده مطمین شده و در کنار این مساله بایستی توجه کنید, که خرید از نمایندگی علاوه بر تضمین قیمت و کیفیت میتواند باعث شود که در صورت اضافه بودن بار خریداری شده امکان مرجوع شدن کالا مازاد مصرف را فراهم میکند. به همین دلیل بهتر است که در صورت نیاز به لوله و اتصالات تک لایه آذین لوله سپاهان از نزدیک ترین نمایندگی خرید خود را انجام بدهید.

 

اخذ نمایندگی لوله آذین

برای اخذ نمایندگی لوله آذین ابتدا بایستی یک عاملیت فروش از نمایندگی آذین لوله در تهران ( فروشگاه حسین پور گرفته و سپس با بالا رفتن فروش و تسلط به بازار اقدام به اخذ نمایندگی رسمی کنید . زیرا گرفتن نمایندگی تعهدات مشکلی داشته که در صورت عدم تسلط به بازار ممکن است موجب ورشگستگی شما شود . چرا که همه نمایندگان شرکت گیتی پسند طبق لیست قیمت لوله آذین تخفیف مشخصی دریافت میکنند و با سود 1 تا 3 درصد جنس عمده را توزیع میکنند . از این رو با دپوی جنس و نوسانات بازار و همچنین تعهدی که به شرکت میدهید شاید نتوانید با دیگر رقبا  رقابت کرده و نمی توانید تعهدات خود را در قبال خرید میزان مشخصی جنس از شرکت آذین لوله جبران کنید و شاید نمایندگی لوله آذین را از دست بدهید.

 برای مطالعه مقاله قیمت لوله کشی گاز ساختمان روی لینک مطلب کلیک کنید.

 




:: برچسب‌ها: نمایندگی لوله و اتصالات , اخذ نمایندگی لوله آذین ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: